saw 2 är läskig?

kl är 00.59 och det är saw 2 på tv 5 och jag har sätt den förut och jag är endå rädd? och kul att man sitter och spelar sims samtidigt, vågar inte gå ner till mitt rum:O Jag vågar inte ens gå och byta kanal, okejj jag överdriver kanske lite, men asså serri typ förut i sommras hade vi spöken i vårt hus, inte så kul, för jag och min bästa vän var hemma själva när vi först fick veta och jag stör bölade när allt hände, hemtelen ringde till min mobil, och det stog på min mobil men inte hemtelen en symaskin gick igång en man stog och kollade på oss när vi badade, och massa annat till slut vart mamma tvungen att ta hit ett medium? för jag vägrade att vara hemma själv, kunde knappt sova själv, jag vart då tvingad att sova själv en natt, och då stog typ spöket precis utan för mitt rum :'( aja nu ska jag fortsätta spela sims i nån timme till sen ska jag kämpa mig till sägen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0