konstig dag?

Hejj, inte orkat blogga nåt under veckan typ, varit sjuk, typ fortfarade sjuk men endå..
igår lekte jag med Jessie :D och lite med Mattias och robin och nån till..
Jessie sov hos mig:* somnade typ 1? sen haha ringde vår vecka klocka vid 8 jag bah till jessie ställ den på 9:o. fast jag vaknade inte då, men hon hade typ ringt och väck Mattias och robin då.. sen skulle dom till mig. men efter som jag sov så sött enligt jessie så la hon sig oxå och sov igen, sen halv 12 så vaknad jessie utav 10 sms xD lyckat som hade suttit ute vid vägen i 1 och en halv timme och väntat på oss xD.. nana sova!

men va med dom till typ halv 2 på dagen idag? mamma ville ha hem mig och jessie, hon skulle prata med oss :S
sen var jag sä trött så jag bah till jessie, vi går ner, och självklart somnar jag och jessie xD till kvart i 4 typ sovit en timme då xD jävligt konstig dag iallafall.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0