Bertta min underbara katt:*

Hejj bloggen, idag bakade jag nivet, och sen nördat the sims 3, super* hm jag ska till tandläkaren kl 07:15 i morron, suger! Det är då la tur att jag slutar med godis nu, inte ätit godis på två dagar nu:) Imorron har jag träning, skönt, på onsdag har jag kanske innebandy om jag ens ska börja och på tosdag har jag bara träning igen(Y) jag har legat på soffan och myst med min och albins katt bertta hela kvällen super söt hon är, hon är som en hund, sparkar man boll så typ springer hon efter den, hon ska alltid vara med oss människor, hon sover med oss, hon går upp när väckarklockan ringer, men iallafall, nu åker the sims 3 på igen(Y)

love sofie<3
 bilden är sen förra gången jag färgade mitt hår rosa typ i augusti(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0